Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje


Dokładnie sprawdzamy każdą paczkę przed wysłaniem produktów, jeśli jednak cokolwiek byłoby dla Ciebie nie satysfakcjonujące przygotowaliśmy dla Ciebie opcje gwarancyjne:

Możliwość zwrotu towaru do 14 dni od daty zakupu – bez podawania przyczyny. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Koszty zakupu wpłacamy na podane konto od razu po otrzymaniu zwrotu.

Ważne:

Towar i opakowanie nie mogą zostać naruszone ani posiadać śladów użytkowania. Możliwość wymiany towaru jeśli z jakichś powodów okazałby się on wadliwy. Koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

( Wszystkie zwroty i reklamacje prosimy wysyłać na adres ul.Andrzeja Zauchy 7/75 31-235 Kraków )

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, pod wskazanym adresem znajduje się tylko nasze biuro. Wszystkie produkty wysyłamy z głównego magazynu.

 

Odeślij towar na nasz adres wraz z formularzem zwrotu - pobierz tutaj.

 

Adres do zwrotów i reklamacji:

Ewelina Golba-Sajak

ul.Andrzeja Zauchy 7/75

31-235 Kraków

 


Bądź na bieżąco i śledź nasze media społecznościowe:

 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium